نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب

در یزد
نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب در یزد

بایگانی


آب ، هوا و غذا ، سه ماده ای هستند که هر موجود زنده ای برای ادامه حیات خویش به آنها احتیاج داشته و انسان نیز با برخورداری از این نعمتهای الهی در صدد حفظ بقای خود در کره زمین می باشد . با توجه به فاصله بین تهیه این مواد و منبع مصرف (موجود زنده ) و عدم رعایت اصول بهداشتی توسط انسان خواه ناخواه این مواد دچار آلودگی های محیطی شده و خطراتی را برای انسان و دیگر جانداران ایجاد می کند . در این راستا  انسان برای برخورداری از یک زندگی سالم درصدد از بین بردن انگلها ، میکروبها و ....  و به طور کلی هر عامل مضرری که سلامتی اورا تهدید کند بوده و این کار را با روشها و متدهای مختلف به انجام رسانده است . یکی از روشهای موثر در بالابردن سلامتی و ایمنی بدن انسان استفاده از دستگاههای تصفیه آب خانگی می باشد . فروشگاه تصفیه آب سلامت نیز با بهره گیری از دانش و تخصصی روز، در محقق ساختن  شرایط ایده آل برای همشهریان عزیز تمام تلاش خود را به کار بسته است و امید است که فرهنگ استفاده از دستگاههای تصفیه آب در بین همه همشهریان گسترش یافته تا سلامتی بیشتری در جامعه شاهد باشیم .
مدیریت:عظیمی
همراه: 9129597305 - 9132545618
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۱)

  • راد گستر نوین
  • اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب داشته باشید، ابتدا به دنبال این موضوع هستید که بدانید، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی که می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید، کدام است! در میان برندها و مارک‌های متنوعی که در بازار دستگاه‌های تصفیه آب ایران می‌توانید پیدا کنید، سه برند سافت واتر (Soft Water)، سی سی کا (CCK) و آکوا پرو (AQVA PRO) بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و استفاده می‌شوند.

     

    برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی که متناسب با شرایط شما باشد، رعایت نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ضروری است! نکاتی که می‌توانند شما را برای یک خرید ایمن، کمک کنند و به شما بگویند که چطور می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب را به صورت تیتروار برای شما بیان می‌کنیم:

    • قیمت مقرون صرفه نسبت به ویژگی‌های دستگاه

    • ضمانت اصالت کالا و قطعات آن

    • داشتن قطعات باکیفیت

    • دارا بودن استانداردهای جهانی از جمله CE, FDA, Water Quality و NSF

    • گارانتی و ضمانت سالم بودن دستگاه

    • خدمات و پشتیبانی پس از فروش

    • شرایط پرداخت مناسب

    • ارسال و نصب رایگان

    در میان سایت‌های اینترنتی که اقدام به فروش دستگاه‌های تصفیه آب می‌کنند، راد گستر نوین به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده دستگاه‌های تصفیه آب در ایران، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد چرا که این شرکت خدمات پس از فروش فوق‌العاده ای برای محصولات باکیفیت خود ارائه می‌کند تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

    منبع: اقتصاد نیوز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی