نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب

در یزد
نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب در یزد

بایگانی

فروش ویژه تصفیه آب خانگی و صنعتی در یزد

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰ ب.ظ


فروشگاه سلامت با سالها تجربه در زمینه دستگاه های تصفیه اب، اقدام به واردات وعرضه با کیفیت ترین برندهای دستگاه های تصفیه آب نظیر C C K و SOFT WATER و AQUA PRO با سیستم اسمز معکوس نموده است.
این دستگاه ها تحت لیسانس کشور امریکا بوده و همچنین دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY می باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
مدیریت:عظیمی
همراه : 305 97 95 912- 5618 254 913
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت


 

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۱)

  • راد گستر نوین
  • همیشه در این زمینه سوال پرسیده می‌شود که کدام دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می‌تواند بهترین بوده و مزایای لازم را داشته باشد؟ با کمی تحقیق در بازار ایران متوجه خواهید شد که برای استفاده در خانه یا آپارتمان، بهتر است که دستگاه تصفیه آبی را خریداری کنید که از نوع مدل RO باشد. این نوع از دستگاه‌ها که در برندهای معتبر تایوانی یافت می‌شوند در واقع به صورت معکوس و با یک عملیات خاص اقدام به تصفیه آب به بهترین شکل ممکن می‌کنند.

    اگر به فکر یک سایت فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب هستید که انواع دستگاه‌های اسمزی معکوس را داشته باشد تا شما اقدام به خرید آن با قیمتی مناسب کنید، راد گستر نوین در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌ها است، چرا که به عنوان بزرگترین وارد کننده، دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، سال‌ها در این زمینه تجربه دارد و با مناسب‌ترین قیمت، بهترین دستگاه‌ها را برای فروش آماده کرده است. در ادامه به تشریح قیمت دستگاه تصفیه آب چند برند معروف سافت واتر، CCK (سی سی کی) و آکوا پرو خواهیم پرداخت!

    در میان مراکز معتبر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تایوانی، راد گستر نوین به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و وارد کننده دستگاه‌های آب تصفیه کن، می‌تواند برای خرید شما بهترین گزینه باشد، چرا که در کنار خرید از میان دستگاه‌های متعدد، خدمات پس از فروش این شرکت از جمله نصب رایگان در محل، گارانتی طلایی یک ساله، پرداخت پس از نصب و تست سلامت دستگاه و … استفاده کنید.

    با مراجعه به وب سایت راد گستر نوین می‌توانید از قیمت روز دستگاه‌ها با خبر شده و اطلاعات و مشخصات کامل دستگاه‌ها را مشاهده کنید. همچنین از طریق تلفن، واتساپ و تلگرام می‌توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب مناسب‌ترین دستگاه برای منطقه شما اقدام نمائید. کلیه دستگاه‌های تصفیه آب در این شرکت دارای گارانتی، نصب و ارسال رایگان بوده و کلیه خدمات آینده مانند سرویس و تعویض فیلترها با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌گردد.

    منبع: خبرگزاری مهر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی